september 24, 2011

Me, myself and I

Godmorgon på sig! Här sitter jag och ser ut som ett psykfall med morgonkaffet. Tror jag sovit bort det mesta av den mysiga smittan som härjar i min kropp. Nu är det bara konstant illamående och lite spontanthrow-ups som återstår. Men helt klart bättre idag. Hoppas det fortsätter i denna riktning nu.
Annars då? Tja, testar på att vara gräsänkling for the first time. Pågenlimpan har åkt iväg till någon ort jag inte registrerat för att trimma styrelsemedlemmar eller något liknande. Väldigt uppmärksam girlfriend, yes.
Så med andra ord har jag ett dygn helt allena att göra vad jag vill med. Eller vad jag vill. Analyserna pocker ju en aning på uppmärksamhet. Men annars tänkte jag ta mig en promenad ner på stan kanske. Njuta av lite frisk skåneluft. Pilla mig i naveln nån timme och svänga ihop en stor lasagne som kan frysas in i portionsförpackningar. Is't it adorable hur jag blivit en liten hausfrau? Jag får nästan ont i tänderna. Kanske ska putsa lite fönster och damma dörrhandtag när jag ändå är igång. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar