september 23, 2011

This is not writing at all. Indeed, I could say that Shakespeare surpasses literature altogether, if I knew what I meant

If I only knew what I ment. Svårigheten tenderar, allt som oftast, för mig vara att kunna formulera det jag menar som jag själv tycker är så uppenbart. Istället för att skrika lite på insidan och sedan sluta mig som en mussla. Det verkar som att det bara är i någon slags skrift jag vågar och kan, även om skriften i sig förblir ovisad och oälskad av världen. Nej det är inte så fast jo, det är ju precis så det är men inte som du tror eller säger - förstår du?
Inte jag heller. För det mesta. Antar att jag kan gotta mig i att vara en lite "komplex" person. Det låter ju onekligen mer creddigt än att vara enkel. Ska nog börja använda svart basker, svart polokrage och enbart dricka svart kaffe. While reading "Svarta vykort" och vara så analyserande man bara kan vara.

Känner mig tämligen stressad över due date på måndag och min bristande hjärnkapacitet (enligt rättstavningsprogrammet på Blogger finns det inte ens hjärnkapacitet utan endast hjärtdito - ska jag se det som en pik?). Som det är nu skyller jag på det här lilla faktumet att min kropp har typus noll mat i sig. Jag behöver lite mat för att fungera. Som de säger i Den girige; man skall icke leva för att äta, utan äta för att leva. Jomen serru, en pizza på det?


Vad mer kan man säga om den här dagen? Att jag är snyggare som panda, vet inte om det glädjer mig eller icke. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar