oktober 17, 2011

And I'm in Lund again...



Här sitter jag i min ensamhet i Lund. Roligare har man ju haft det hörni.
Flög hem från Bromma Airport lite efter klockan åtta imorse och landade i Malmö runt 9.20. Vilhelm kom och hämtade mig och det var ju trevligt så slapp jag åka flygbuss och kom snabbt snabbt till Lund. Fint!
Hann i god tid till dagens föreläsning och ett kärt återseende av Emma! Käkade lunch på stan och "fikade" i fyra timmar - imorgon beger hon sig ironiskt nog till Uppsala en vecka...
Sedan halvsex-tiden har jag inte gjort mycket, väntat på att Vilhelm ska komma hem från något möte som aldrig tar slut och ätit lasagne som fanns i frysen - inte så mysigt.
Riktigt jäkla megatrött efter gryningsuppgången vid 5.40 imorse och nervös inför morgondagen...
Ska nog ta och lägga mig med Tristan och Isolde istället för att häcka här. Mmbop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar