oktober 29, 2011

hoemance

Kära bloggläsare. Jag märker att mina uppdateringar inte är särdeles frekventa och det kan man väl tycka är beklagligt, om man nu intresserar sig för mitt liv vill säga. I veckan har det hänt en del; såsom att min ömma moder och styvfar förädlade Sveriges sydligare delar med ett besök. Det jag dock vill ta mig en stund, i mitt tentaplugg, för att berätta för eder är att jag i Lund fått en hoemance, Emma. Första dagen på universitetet och det sa KLICK i och med att jag frågade ut tidigare nämnda dam på en fikadejt. Fikadejten blev succcé och resten är, klyschigt nog, historia. Timmar på Espresso House försvinner i ett kick när vi köper karamell-latte och tråkiga föreläsningar fördrivs med klotter. Emma är helt enkelt helt underbart härlig att vara med. 
Jag ville bara egentligen presentera min bästa lundavän och säga att jag gillar Emma väldigt mycket. 

Det enda som finns dokumenterat bildmässigt på oss, från en vinkväll i september. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar