oktober 21, 2011

Hit me hard, hit me right between the eyes, I wanna see the stars

Hej världen. Jag har haft lite brist på inloggningar här senaste veckan, inte för att jag haft det stressigt eller så. Jag bara låter bli. Liksom. En blogg är ju inte direkt det viktigaste i livet.
Men, here I am, nice and dandy! En vecka i Lund har snart passerat och den utan min kära, kära, vapenslagare Emma som jag saknar en hel del. Några föreläsningar har det blivit liksom en hel del läsande av böcker som aldrig tar slut (don't get me wrong, jag älskar att läsa men det gör inte att jag älskar alla böcker). Redaktionsmöte för nationstidningen har det varit, förenat med pubquiz och god mat på ÖG. Jag har börjat träna igen och har blåmärken på armarna av sparkar och slag och tycker det känns riktigt tjusigt.
Ska faktiskt iväg nu på träningspass, det fruktade fredagspasset på Real Fighter. Gissar mig till att jag kommer vara lagom mör imorgon.... Tur då att det är lördag och jag inte har några planer alls! Förutom att vi ska åka till Malmö lite. Nej, hörni, mer informativa inlägg får skjutas på till framtiden, jag behöver trampa iväg till den svettiga träningslokalen och svettas lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar