oktober 15, 2011

Not ready to go back

Jag vill inte åka tillbaka till Lund än! Det är lördag och min hemvändarvecka börjar lida mot sitt slut. Veckan har gått snabbare än snabbast och jag känner mig inte alls redo att åka söderut än. Jag har inte hunnit allt än ju! Ikväll måste jag välja mellan 1. Följa med syster till Sthlm och parta 2. Stanna hemma och umgås med mamma som jobbat mest hela tiden och har ledig kväll ikväll 3. Hänga med Mikaela som jag inte träffat på evigheter. Möh! Jag vill ju helst göra alla tre saker men jag vet inte hur det ska gå till. Dessutom vill jag hinna träffa pappa lite mer också. Egentligen går mitt tåg till Lund kl 12 imorgon men jag tror det blir en senare resa.  

Nytt annars? Jamen vi har tydligen skaffat katt. Så idag bar det av till djuraffären för att köpa kattlåda och klösbräda och catnip för att locka valnötsskallen dit vi vill. Bra det. Om några timmar ska jag in till stan för att fika med Elin och sen väntar kvällsvalet. Jobbigt.
Igår blev det drinkar på Uplands med Sophia, vilket var mycket trevligt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar